¡ƃuıʎp ǝʞıן sןǝǝɟ sǝɯıʇǝɯos ʇı'ƃuıʎɹɔ sı ʇɹɐǝɥ ɐ uǝɥM

Wednesday, June 24, 2009

farewell...

starting 2morrow, i'll be away for two weeks...ku nk mnyepikan diri lg...klu dlu aku p bertapa kat gnung everest...kali ni aku nk g bertapa kt gnung halla je r kt korea... cam lam cte sam soon tu...huhuhu..sblm aku p bertapa aku terpaksa g berperang dlu kt dewan uia 26hb ari jumaat ni kul 9pg...ari yg bgus tuk berperang tu...perang dunia ke 2.888...haha...mntk2 la aku survive nnti lam peperangan ni... amin... doakanlah kejayaanku ini...sesungguhnya berdoa utk owg dlm peperangan itu tinggi dan besar pahalanye...so, doa2kanlah...jasamu kan ku kenang slalu n smoga idopmu drhmati-Nya....

k la...goodbye...

5 Comments:

  1. ayin jemin a.k.a ain said...
    ya.sy doakan kmu berjaya!

    best luck for you k.
    :)
    nurul shane said...
    tq very much...huhu
    Siti Fatimah Nabihah said...
    k.. gud luck yer! do ur best! hehe
    nadxoxo said...
    eh2 baru je nak berkenalan skali nurul dh nk berhibernasi dah ek :P
    Lustyo Endra Permata said...
    Nurul hebat ya kalau berlibur suka ke luar negri...

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates